Forum Nowa Zelandia - naszanowazelandia.pl

Witaj na forum pasjonatów i poszukiwaczy informacji o krainie długiego białego obłoka.
Obecny czas: 16 Paź 2019, 23:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Regulamin forum


Kliknij tutaj, aby zobaczyć regulamin forum



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Regulamin Giełdy
PostWysłany: 07 Sty 2009, 21:37 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2008, 14:53
Posty: 310
Miejscowość: Warszawa / Żnin
Regulamin ogłoszeń

1. Ogłoszenie w dziale GIEŁDA są bezpłatne i dotyczą wyłącznie zagadnień podróżniczych ogłaszanych przez osoby indywidualne. Ogłoszenia komercyjne traktowane są jako reklamy i podlegają opłacie 100 zł/netto za mc.

2. Ogłoszenia o sprzedaży bezwzględnie wymagają podania dokładnego opisu produktu, ceny brutto (ostatecznej), warunków dostawy oraz sposób kontaktu (PW, GG, e-mail, telefon, chat). Ogłoszenia nie zawierające ceny będą usuwane.

3. W dziale polecam/nie polecam użytkownicy powinni oceniać/komentować kontrahentów z forum. Użytkownicy którzy otrzymali negatywną lub pozytywną ocenę/komentarz wystawioną przez innego użytkownika w dziale polecam/nie polecam, będą odpowiednio traktowani przez administratora podczas oferowania kolejnych dóbr.

4. Wszystkie ogłoszenia zawierające ofertę sprzedaży nielegalnych kopii materiałów podlegających ochronie prawem autorskim będą usuwane, a umieszczający takie ogłoszenia użytkownicy będą karani ostrzeżeniami.

5. Pamiętaj aby w temacie znalazło się określenie przedmiotu sprzedaży.

6. Wszelkie ogłoszenia zawierające linki do aukcji lub informacje związane z wystawieniem sprzedawanego dobra na aukcjach będą usuwane. Punkt ten nie dotyczy reklamodawców komercyjnych opłacających koszt zamieszczenia ogłoszenia (100 złotych netto).

7. Ogłoszenia w dziale „kupie” i „sprzedam” kasowane są po 1 miesiącu od daty publikacji.

8. Zarówno kupujący jak i sprzedający liczą na obustronną rzetelność. Wszelkie problemy z transakcją powinny być zgłaszane sprzedającemu/kupującemu tak aby korespondencja rozwiewała wszelkie wątpliwości. Dzięki temu unikniecie nieporozumień. Administrator forum służy pomocą wyłącznie w przypadku skrajnego łamania Regulaminu bądź obowiązującego w Polsce prawa.

9. Zamieszczenie ogłoszenia jest dowodem zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz jego całkowitą akceptacją.

10. Ostateczna interpretacja w/w punktów oraz wszelkich kwestii spornych należy do Administratora forum.

11. Wszelkie uzasadnione informacje dotyczące łamania regulaminu bądź problemów z transakcją zostanie sprawdzona. Wszelkie wnioski wynikające z dochodzenia będą podstawą do usunięcia użytkownika który nierzetelnie bądź wcale nie wywiązał się z umowy zawartej.

12. Administracja forum ponosi odpowiedzialność jedynie za publikacje (zgodność anonsów z regulaminem), ale nie ponosi odpowiedzialności za zawierane transakcje i umowy pomiędzy użytkownikami.

13. NA GIEŁDZIE PANUJE ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY