Forum Nowa Zelandia - naszanowazelandia.pl
http://forum.naszanowazelandia.pl/

Regulamin forum NaszaNowaZelandia.pl
http://forum.naszanowazelandia.pl/viewtopic.php?f=17&t=6
Strona 1 z 1

Autor:  Rafal [ 27 Sie 2008, 16:19 ]
Temat postu:  Regulamin forum NaszaNowaZelandia.pl

Postanowienia ogólne

1. Rejestracja użytkowników na forum NaszaNowaZelandia.pl oraz jego użytkowanie jest bezpłatne i dobrowolne.
2. Forum NaszaNowaZelandia.pl służy wymianie informacji, poglądów oraz opinii na tematy związane z podróżami do Nowej Zelandii.
3. Użytkownicy odpowiadają za publikowane przez siebie treści zgodnie z obowiązującym w RP prawem.
4. Administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za publikowane przez użytkowników treści mimo tego dołożą wszelkich starań aby żaden z użytkowników nie łamał regulaminu.
4. Każda z wypowiedzi stanowi własność intelektualną autora i nie może być powielana bez ich zgody poza forum i stroną NaszaNowaZelandia.pl.
5. Administracja ma prawo usuwać, edytować, przenosić wiadomości uznane przez Administratora lub Moderatora za niezgodne z zasadami forum bez powiadamiania autora. Od tej zasady nie ma odwołania a decyzja Administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
6. Administratorzy mają prawo do banowania lub usuwania użytkowników z forum za nieprzestrzeganie zasad forum.


Publikacja wiadomości:
1. Forum podzielone jest na działy tematyczne. Publikując wiadomości należy umieszczać je w działach do których najlepiej pasują. W innym przypadku patrz pkt.5 Postanowienia ogólne.
2. Opcja "szukaj" służy do wyszukiwania informacji. Zanim użytkownik opublikuje wiadomość zobowiązany jest do przeszukania forum w celu upewnienia się, że podobny temat nie został już poruszony W innym przypadku patrz pkt.5 Postanowienia ogólne.
3. Umieszczanie tego samego postu w kilku działach jest zabronione.
4. Temat wiadomości ma być jasny i zrozumiały, ma z niego jasno wynikać czego dotyczy.

Netykieta
1. Na forum należy zachowywać się kulturalnie.

2. Zabornione jest publikowanie treści przyjętych za:
- obraźliwe
- wulgarne
- erotyczne i pornograficzne
- niezgodne z prawem
- w dowolny sposób prezentujące nienawiść rasową, społeczną czy kulturową

3. Zabronione jest publikowanie wiadomości, których główną treścią jest jedynie reklama witryny internetowej, produktu czy usługi. Decyzję o tym czy post podlega pod ten punk regulaminu podejmuje Administrator a jego decyzja jest ostateczna i nie podlega dyskusji.

4. Pisanie wyłącznie dużymi znakami uznawane jest za krzyk. Nie należy w związku z tym używać wyrazów pisanych wielkimi literami bez uzasadnienia.

5. Na forum obowiązuje pisownia zgodnie z zasadami polskiej ortografii, interpunkcji i gramatyki. Zainstalowany słownik podkreśla podczas pisania posta na kolor czerwony wyrazy z błędem. Aby poprawić błędny wyraz należy na niego kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać z listy poprawne słowo.

6. Przy rejestracji nie można podawać nazwy użytkownika, która jest adresem strony internetowej.

Postanowienia końcowe
1. Korzystanie z forum oznacza bezwarunkowe zaakceptowanie powyższego regulaminu.
2. Powyższe reguły obowiązują wszystkich użytkowników.
3. Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania wiadomości i tematów które naruszają dobre obyczaje, zasady prawne, łamią regulamin forum.

Pozostałe:
1. Adres mailowy użytkownika podany podczas rejestracji dodany zostaje do bazy adresów wszystkich zarejestrowanych użytkowników NaszaNowaZelandia.pl

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/